Beoordelingen
Nous nous sommes régalés de l entrée au dessert des plats aux belles saveurs asiatiques ! Le service était impeccable seul petit hic la salle est un peu petite et on s est trouver un peu proche des autres tables ! Nous y reviendrons sans hésiter (Translated by Google) We thoroughly enjoyed the delicious Asian flavors from start to finish! The service was impeccable; the only slight drawback was that the dining room was a bit small, and we were seated a little close to other tables. We will definitely return.
2 jaar geledenPetite carte de qualité. Bon accueil. (Translated by Google) Small, high-quality menu. Warm welcome.
2 jaar geledenPad thaï et bo bun crevettes, à emporter, excellent et préparation rapide. Accueil sympathique. Je recommande. (Translated by Google) Pad Thai and shrimp bo bun, takeaway, excellent and quickly prepared. Friendly welcome. I recommend.
2 jaar geledenLe plat était très bon ainsi que l'entrée, pour le service on se sent brusqué est pressé pour la prise de commande sinon serveur(se) accueillant et souriant.. j'y retournerai ! (Translated by Google) The dish was very good as was the starter, as for the service we felt rushed and rushed when taking the order otherwise the server was welcoming and smiling... I will go back!
2 jaar geledenBubbletea top!
2 jaar geleden
Bons bobuns. Service rapide et efficace. (Translated by Google) Good bobuns. Fast and efficient service.
2 jaar geleden